Hyppää sisältöön

Kevätkarkelot ja karaokea Siipisaluunassa 27.5.2026

Vesi- ja raekuurojen ”säestämänä” kokoontui n. 40 iloisen eläkeliitolaisen joukko Lempäälän Siipisaluunaan viettämään kevätkauden päättäjäisiä Sepon vetämän karaoken merkeissä. Puheenjohtaja Maikki avasi tilaisuuden ja avauspuheensa lomassa kiitti yhdessäolosta ja -tekemisestä muistaen erikseen kaikkia aktiivitoimijoita.

Karaoke-esitysten lomassa nautittiin siipiannoksista ristikkoperunoiden ja kasvisten kera. Ja pitäähän sitä myös, aina kuin mahdollista, järjestää myös hiukan jännitettävää arpajaisten muodossa. Tällä kertaa jännitettiin, kuka saa pääpalkinnon eli puheenjohtaja Maikin lahjoittaman upean itsetehdyn torkkupeiton.

Sepon karaoken vakiesiintyjät ilahduttivat meitä hienoilla kappalevalinnoillaan ja esityksillään. Oman lisämausteensa esityksiin toivat Siipisaluunan omat pojat, Samu ja Henri, jotka kajauttivat upeilla äänillään ”Yölintua” ja ”Kirkaa”. Pakostikin sitä parin innokkaan tanssinharrastajan tanssijalka alkoi pöydän alla vipattaa siihen tahtiin, että oli pakko päästä parketille irrottelemaan ja pyörähtelemään muutaman kappaleen verran.

Aurinkokin oli taas sateen jälkeen tullut esiin, kun vatsat täynnä runsaista siipiannoksista ja mieli virkistyneenä lähdettiin kotia kohti kukin tahoilleen viettämään kesää, kunnes taas syksyllä tavataan…mitähän mielenkiintoista puheenjohtaja ja hallitus ovatkaan taas kehitelleet…”mietintämyssy” on nim. ollut jo jonkin aikaa päällä 🙂

Aurinkoista ja rentouttavaa kesää kaikille!

Ps. Kuvia tilaisuudesta löytyy kuvagalleriasta.

Jaa tämä artikkeli